پاسخم ده

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

پاسخم ده

با دلی مست نگاهت ونگاهی پر اشک

می‌روم تا که دلت غم نکند

ولی از عشق تو لبریزم

تو که در قلب منی

پاسخم ده

وقت تنهایی خویش

یاد من از دل پر اختر تو می‌گذرد؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت18:51---23 بهمن 1392
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک



مریم
ساعت21:57---19 بهمن 1392
گاهی گذشتن از خاطر کسی مهم نیست- گاهی آدم نیاز داره اونیکه دوسش داره بگه دوستت دارم ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:می‌روم تا که دلت غم نکند-از عشق تو لبریزم- تنهایی, ] [ 17:40 ] [ baran ] [ ]